.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیمارستان صحرایی در مازندران هنوز نه!
تا زمانی که بیمارستان‌ها ظرفیت‌ها پذیرش بیماران کرونایی داشته باشند از بیمارستان صحرایی استفاده نخواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، تورج اسدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هزار و ۳۰۴ بیمار کرونایی تا دیروز جمعه ۲۷ فروردین در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری بودند، گفت: ۱۶۰۰ تخت در بیمارستان‌های دولتی و غیردولتی برای درمان بیماران کرونایی در استان اختصاص داده شده است.

 

او افزود: اگر میزان شیوع کرونا و تعداد بیماران مبتلا از ظرفیت موجود در بیمارستان‌ها افزایش پیدا کند باید از بیمارستان‌های صحرایی یا فضا‌های درمانی که خارج از بیمارستان ساخته شده است استفاده کرد.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه با توجه به افزایش بیماران بستری شده و محدود بودن تعداد تخت‌های بیمارستانی اگر تعداد بیماران از میزان مشخصی عبور کند علاوه بر کمبود تخت مراقبت از بیماران نیز دشوار خواهد شد.

 

اسدی گفت: با توجه به شیوع بیماری بعد از تعطیلات نوروز، بسیاری از بیمارستان‌ها از ظرفیت سایر بخش‌های درمانی خود برای ارایه خدمات به بیماران کرونایی استفاده کرده اند.

 

او افزود: با توجه به اینکه کرونا ویروس دوره پنهان یک تا دو هفته‌ای دارد اگر از همین امروز قرنطینه کامل در استان انجام شود تا دو هفته آینده تعداد بیماران به وضعیتی با ثبات می‌رسد و به تدریج شاهد شیب نزولی خواهیم بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.